Newsletter

Skroutz.gr Partner

Συχνές ερωτήσεις

Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.;

Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται στις σελίδες μας συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ. Η διαφορετική κλίμακα ΦΠΑ για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας ισχύει μόνο σε έκδοση τιμολογίου με την έδρα του πελάτη μας σε περιοχή μειωμένου ΦΠΑ και σε καμία περίπτωση σε έκδοση απλής απόδειξης, όπου όπως ορίζεται από την εφορία, ισχύει το καθεστώς ΦΠΑ της έδρας του καταστήματός μας. Εφόσον εκδοθεί τιμολόγιο για την παραγγελία σας, τότε οι τιμές των προϊόντων θα είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες κατά τον μειωμένο ΦΠΑ. Εάν επιθυμείτε να κόψουμε τιμολόγιο παρακαλούμε ενημερώστε μας στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας

Γιατί να αγοράσω από εσάς;

Προσπαθούμε να προσφέρουμε σε εσάς τα προϊόντα στην καλύτερη δυνατή τιμή. Για το λόγο αυτό, αφιερώνουμε πολύ χρόνο στην έρευνα της ελληνικής και της ευρωπαϊκής αγοράς, συγκρίνοντας τις επίσημες τιμές καταλόγου με τις τελικές τιμές των καταστημάτων. Με κριτήριο τις συγκρίσεις αυτές αναπροσαρμόζουμε, εφόσον αυτό είναι δυνατό, και τις δικές μας τιμές, προς δικό σας όφελος.

Πως μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν που με ενδιαφέρει;

Αφού βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, μπορείτε να το παραγγείλετε, μέσω της σελίδας μας πατώντας την επιλογή "Στο καλάθι", όλο το 24ωρο 365 ημέρες το χρόνο. Αφού πατήσετε την επιλογή για προσθήκη στο καλάθι, το προϊόν μεταφέρεται αυτόματα στο καλάθι σας. Κάνετε το ίδιο για όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια πατώντας "Προβολή καλαθιού" μεταφέρεστε στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Εισάγετε τα στοιχεία σας, εάν είστε ήδη μέλος κάνετε μόνο σύνδεση εάν δεν έχετε κάνει, επιλέγετε τον τρόπο αποστολής και πληρωμής, κάνετε παρατηρήσεις εάν υπάρχουν, και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας. Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας μέσω e-mail. Αποστείλετε με e-mail τη διεύθυνσή σας, ένα τηλέφωνο, τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την αποστολή της παραγγελίας.

Πως μπορώ να πληρώσω;

Με μετρητά

Με αντικαταβολή

Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Σε πόσο χρόνο γίνεται η αποστολή της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που λάβουμε την παραγγελία σας, και εφόσον τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι όλα διαθέσιμα, αποστέλνονται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. Εάν δεν υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα, ενημερώνεστε μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς και κατόπιν συνεννοήσεως, επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας.

Ποιος είναι ο χρονος παραδοσης;

Οι παραγγελίες που αποστέλλονται στο νομό Αττικής παραδίδονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα αποστολής. Οι παραγγελίες που αποστέλλονται στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται εντός 36 ωρών ή 48 ωρών για δυσπρόσιτες περιοχές. Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί και μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες, όπως απεργίες ή ακραία καιρικά φαινόμενα. Στους χρόνους παράδοσης δεν προσμετρούνται σαββατοκύριακα και αργίες. Η δυνατότητα παράδοσης το Σάββατο έχει επιπλέον χρέωση από την εταιρεία courier.

Τι πρέπει να ελέγξω κατά την παραλαβή;

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας από την εταιρεία courier, θα πρέπει να ελέγξετε το πακέτο να μην είναι χτυπημένο, παραβιασμένο ή βρεγμένο. Σε περίπτωση που μια απ’ αυτές τις περιπτώσεις συμβαίνει, θα πρέπει να ενημερώσετε τον υπάλληλο της εταιρείας courier. Ο πελάτης έχει την επιλογή να μην αποδεχτεί την παραλαβή αν η συσκευασία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Η παραλαβή του πακέτου χωρίς ενημέρωση του υπαλλήλου της εαιρείας courier για τα προβλήματα του πακέτου, σημαίνει αποδοχή τυχόν προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί στο προϊόν κατά τη μεταφορά του. Στην περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, δεν έχουμε καμία υποχρέωση για αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας, αφού τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με ευθύνη του πελάτη.

Η εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τυχών ζημιές που θα προκληθούν κατά την μεταφορά.

Η απόδειξη αγοράς θα είναι μαζί με τα συνοδευτικά χαρτιά της αποστολής της courier.

Πως ενημερώνομαι για την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας από την επιλογή "Εξέλιξη Παραγγελίας" του μενού Πληροφορίες, ενώ κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό αριθμό αποστολής, με τον οποίο μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να αναζητήσετε το δέμα σας.“

Πως θα γνωρίζω την διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχω παραγγείλει;

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων εξαρτάται κυρίως από την εμπορική κίνηση του προϊόντος και την ποσότητα στην αποθήκη μας ή/και στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Ένα μεγάλο ποσοστό των προιόντων μας είναι ετοιμοπαράδοτο. Σε αυτή την περίπτωση αποστέλονται άμεσα. Αν κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή και την παράδοσή του σε εσάς. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος, να εκτελεστεί σε στάδια ή ολοκληρωμένη με καθυστέρηση χρόνου ή να κρατηθεί εκκρεμή ή να ακυρωθεί τμήμα ή και ολόκληρη η παραγγελία.

Ποια είναι τα στάδια που περνά η παραγγελία μου;

Ενημερωνόμαστε για την παραγγελία σας και αν χρειασθεί επικοινωνούμε μαζί σας για επιβεβαίωση. Συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, τα συσκευάζουμε, συμπληρώνουμε τα συνοδευτικά παραστατικά και ετοιμάζονται για αποστολή. Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται και στέλνεται. Σε όλα τα στάδια της παραγγελίας σας, σας ενημερώνουμε με email, ενώ σας γνωστοποιούμε και τον αριθμό αποστολής της εταιρείας courier.

Η παραγγελία μου έχει καθυστέρηση;

Σε πιθανή έλλειψη προϊόντων θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα αν επιθυμείτε η παράδοση να εκτελεστεί σε στάδια ή ολοκληρωμένη με καθυστέρηση χρόνου ή να κρατηθεί εκκρεμή ή να ακυρωθεί τμήμα ή και ολόκληρη η παραγγελία.

Δεν έχω λάβει ακόμα την παραγγελία μου.

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας. Εάν -για οποιοδήποτε λόγο - θεωρείτε ότι η παραγγελία σας δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία δεδομένου ότι το αναμένατε ή δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό αριθμό αποστολής, με τον οποίο μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να αναζητήσετε το δέμα σας.

Εάν δεν λάβετε την παραγγελία σας μέσα στον αναμενόμενο χρόνο, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα, ώστε να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία courier.

Γιατί δεν έχω λάβει επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε μια επιβεβαίωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον Αριθμό και τον Κωδικό της παραγγελειας σας. Αυτή η επιβεβαίωση στέλνεται εντός μερικών λεπτών αφότου έχει γίνει η παραγγελία. Εάν δεν λάβετε αυτήν την επιβεβαίωση, οφείλεται πιθανώς είτε σε ένα τεχνικό πρόβλημα, είτε σε ένα λάθος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (π.χ. τύπο), είτε σε ρυθμίσεις στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο που θεωρούν το μήνυμά μας "spam". Θα ήταν καλό να προσέξετε τις ρυθμίσεις του anti-spam συστήματός σας, και το μήνυμά μας ίσως να βρίσκεται στον χώρο "junk". Στην περίπτωση που τελικά δε βρείτε το απεσταλμένο email μας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Επιστροφή και αντικατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος από τον πελάτη προς τo Biker'sPoint.gr, η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής, απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος είναι το αίτημα να γίνει γνωστό εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Το Biker'sPoint.gr δεν αποδέχεται, επιτρέπει ή φέρει καμία ευθύνη για επιστροφές, που πραγματοποιούνται σε διάστημα πέραν των δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Το Biker'sPoint.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για προϊόντα που έχουν υποστεί οποιαδήποτε βλάβη, για τυχόν ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται συσκευασμένα από τους προμηθευτές. Παρόλα αυτά διατηρείτε τα δικαιώματα που αναφέρονται παραπάνω. Στην περίπτωση που επιστραφεί στο Biker'sPoint.gr, οποιοδήποτε προϊόν το οποίο δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, αυτό θα επιστρέφεται πίσω στον πελάτη και τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τον ίδιο.

Έξοδα αποστολής.

Τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας ανέρχονται σε 5,00€ για αντικέιμενα βάρους μέχρι 4 κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό 1,20€. Σε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος μιας αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος. Σε περιπτώσεις επιστροφής, τα μεταφορικά έξοδα, αναλόγως το λόγο της επιστροφής, επιβαρύνουν τον πελάτη ή την εταιρεία μας.

Για αγορές άνω των 300€ η αποστολή είναι δωρεάν.

Εγγύηση προϊόντος.

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από τους όρους εγγύησης που δίνει ο εκάστοτε κατασκευαστής ή αντιπρόσωπος. Η εγγύηση περιγράφει τις υποχρεώσεις των κατασκευαστών και των επίσημων εισαγωγέων/αντιπροσώπων και όχι των ενδιάμεσων, όπως εμείς. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο προϊόν που αγοράσατε, και είμαστε υποχρεωμένοι εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος να το δεχτούμε πίσω και να το στείλουμε στον εισαγωγέα/αντιπρόσωπο ή τον ίδιο τον κατασκευαστή για έλεγχο, επιδιόρθωση ή αντικατάστασή του, σύμφωνα με τους ορούς εγγύησης.

Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς με τα συνοδευτικά έγγραφα της εγγύησης.

Ποιες πληροφορίες διατηρεί το κατάστημά σας;

Κατά την επίσκεψή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας θα σας ζητηθούν κάποιες προσωπικές πληροφορίες. Τα στοιχεία τα οποία θα σας ζητηθούν είναι το ονοματεπώνυμο, η ηλεκτρονική διεύθυνση (email), η διεύθυνση στην οποία θα γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, και ο αριθμός τηλεφώνου σας. Όλα τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στις σελίδες του ιστοχώρου αυτού φυλάσσονται σε πλήρη εμπιστοσύνη, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για την διασφάλιση της λειτουργίας των υπηρεσιών και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.