Newsletter

Skroutz.gr Partner

Email

Schuberth E1 Guardian Red

Αξιολόγηση Δεν αξιολογήθηκε ακόμη
Μέγεθος

Τιμή
Αρχική τιμή 729,00 €
Τελική τιμή 729,00 €
1-2d.gif
SKU: 65220e6f0b
csm_e1_guardian-red_p3_65220e6f0b-600x600
  • csm_e1_guardian-red_p3_65220e6f0b-600x600
Περιγραφή

Εξωτερικό κέλυφος

Υλικό: S.T.R.O.N.G. fibre carbon

Η τεχνολογία της Schuberth όσον αφορά στο κέλυφος εξασφαλίζει χαμηλό βάρος.

Ίνες γυαλιού με ειδικό πρόσθετο ρητίνης συμπιέζονται σε κενό με υψηλή πίεση για να σχηματιστεί ένα εξαιρετικά ανθεκτικό κέλυφος κράνους.

 

Εσωτερικό κέλυφος

Κατασκευασμένο από ειδικά βελτιστοποιημένο EPS διαμορφωμένο πολυζωνικά για να επιτρέπει  την βέλτιστη απορρόφηση των κραδασμών.

 

Εσωτερική επένδυση

κατασκευασμένη από COOLMAX®, πλήρως αφαιρούμενη και πλενόμενη(στο χέρι, 30°C)

Βέλτιστη προσαρμογή

Μεταβλητή για αποτελεσματικό εξαερισμό

Ρυθμιζόμενη για καλοκαίρι / χειμώνα

Αντιαλλεργική

Αντιβακτηριακή

 

Σύστημα πρόσδεσης

Ακριβής ρύθμιση του μήκους του συστήματος και από τις δύο πλευρές.

Μικρομετρικό κλείσιμο

 

A.R.O.S = Anti-Roll-Off-System

 Το Anti-Roll-Off-System αναπτύχθηκε ειδικά από την Schuberth και παρέχεται ως χαρακτηριστικό ασφαλείας σε κάθε κράνος Schuberth. Διασφαλίζει ότι, εφόσον το λουράκι ασφάλισης είναι κλειστό και σωστά ρυθμισμένο:

-το κράνος δεν μπορεί να περιστραφεί στο κεφάλι από πίσω προς τα εμπρός

-ο κίνδυνος επαφής μεταξύ του εμπρός τμήματος, του κράνους, και το πηγούνι του αναβάτη ή το λαιμό  ελαχιστοποιείται λόγω της μικρής γωνίας κλίσης

-οι συνέπειες του κράνους που έρχεται σε επαφή με το στήθος, ως αποτέλεσμα ενός ατυχήματος μειώνονται.

 

Ανακλαστικά

Βελτιωμένη ορατότητα = Ενισχυμένη ασφάλεια

Ενίσχυση της παθητικής ασφάλειας

Έγκαιρη αναγνώριση από άλλους χρήστες του οδικού δικτύου

 

Ζελατίνα

Από 2 χιλ. Polycarbonate με αεροδυναμικά βοηθήματα για βελτιωμένη αεροακουστική.

"Θέση πόλης" για μέγιστο αερισμό σε χαμηλές ταχύτητες

AntiFog ready(το AntiFog συμπεριλαμβάνεται)

Εσωτερικό ζελατινάκι ηλίου

 

Μηχανισμός ζελατίνας

Αλλαγή ζελατίνας εύκολα και γρήγορα χωρίς την χρήση εργαλείων

 

Αεροδυναμική

Το E1 έχει σχεδιαστεί ειδικά για οδήγηση εντός και εκτός δρόμου, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια υπο όλες τις συνθήκες .Το ειδικά σχεδιασμένο κέλυφος, με το αφαιρούμενο γείσο, την ενσωματωμένη αεροτομή και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, εξασφαλίζει σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική πίεση(κάθετη δύναμη). Με την αφαίρεση του γείσου, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες το Ε1 δεν εμφανίζει φαινόμενο άνωσης. Επίσης προσφέρει μειωμένη αντίσταση αέρα  και βελτιστοποιημένη κατευθυντική σταθερότητα.Δεν παρουσιάζει καμία τάση ταλάντωσης και στροβιλισμού. Κορυφαία αεροδυναμική στις υψηλές ταχύτητες.

 

Αεροακουστική

Ένα ήσυχο κράνος σημαίνει ενεργητική ασφάλεια για τον μοτοσικλετιστή: αυτό επιτρέπει στον αναβάτη να επικεντρωθεί στην οδήγηση - κυρίως στις υψηλότερες ταχύτητες.Πολλές ώρες στην ακουστική αεροδυναμική σήραγγα της Schuberth έχουν εξασφαλίσει ότι το E1 είναι ένα ήσυχο κράνος. Το ολοκληρωμένο ακουστικό πακέτο σε συνδυασμό με το βελτιστοποιημένο κέλυφος δίνουν στο E1 mόνο 82dB (A) στα 100 χλμ/ώρα(μετρημένα σε γυμνή μοτοσικλέτα).

Η τοποθέτηση του wind deflector βελτιώνει την αερακουστική,και κατά συνέπεια μειώνει το επίπεδο θορύβου.

 

Αερισμός

To E1 είναι εξοπλισμένο με το βελτιωμένο σύστημα αερισμού του C3 Pro. Χάρη στο νέο σχεδιασμό η παροχή φρέσκου αέρα αυξήθηκε κατά 60%. Ο συνδυασμός πολλαπλών καναλιών στο εσωτερικό κέλυφος εξασφαλίζει την αποτελεσματικότερη διανομή του φρέσκου αέρα σε όλη την περιοχή του κεφαλιού.Εώς 9 λίτρα φρέσκου αέρα στα 100χλμ/ώρα

 

Κεντρική εισαγωγή αέρα πάνω ρυθμιζόμενη σε στάδια

Αεραγωγός στο σαγώνι με ενσωματωμένο φίλτρο σκόνης για επιλεκτική διανομή του εισερχόμενου αέρα στο κράνος.

 

Οξυγόνο-αερισμός

Σε κρύο καιρό,και με κλειστούς τους αεραγωγούς του κράνους, συνήθως κλείνουμε (με μαντήλια,κουκούλες κτλ.) και την είσοδο του αέρα στο κράνος από την ζώνη του λαιμού.Η συγκέντρωση διοξειδίου του άνθρακα(CO2) μέσα στο κράνος είναι σημαντικό κριτήριο για την πρόληψη των συμπτωμάτων κόπωσης αλλά και της αραίωσης του αέρα που αναπνέουμε.Δεν υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, όσο η συγκέντρωση CO2 παραμένει κάτω από 3.5 %.Το μέγιστο επίπεδο της συγκέντρωσης CO2 στο χώρο εργασίας είναι 0,5%.Ακόμα και όταν η ζώνη εισροής αέρα από τον λαιμό είναι κλειστή(με φουλάρια,κουκούλες κτλ.) το κράνος εγγυάται ότι η συγκέντρωση CO2 παραμένει κάτω από όριο του 0.5% και από την ταχύτητα των 30χλμ/ώρα.Σε περιπτώσεις που οι είσοδοι εισαγωγής αέρα του κράνους, είναι εντελώς κλειστοί από φουλάρια ,κουκούλες,κολάρα κτλ,η ζελατίνα πρέπει να είναι ανοιχτή(στην θέση πόλης) για λόγους ασφαλείας,για παράδειγμα στα φανάρια ή σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.

 

SRC-System™

Έτοιμο να δεχτεί το σύστημα ενδοεπικοινωνίας SRC με βέλτιστη ποιότητα λήψης, ανά πάσα στιγμή

Προεγκατεστημένη κεραία Bluetooth® για κινητά τηλέφωνα, συνδέσεις,με συστήματα πλοήγησης και ενδοεπικοινωνίας με άλλους χρήστες SRC-System™.

 

Βάρος

Μόνο 1.630 grams (+/-50g) στο μέγεθος  M για προστασία των μυών του λαιμού.

 

Προδιαγραφές

ECE-R 22.05

Γνώμες πελατών
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια για το προϊόν.
Subcategory
Video

Εξωτερικό κέλυφος

Υλικό: S.T.R.O.N.G. fibre carbon

Η τεχνολογία της Schuberth όσον αφορά στο κέλυφος εξασφαλίζει χαμηλό βάρος.

Ίνες γυαλιού με ειδικό πρόσθετο ρητίνης συμπιέζονται σε κενό με υψηλή πίεση για να σχηματιστεί ένα εξαιρετικά ανθεκτικό κέλυφος κράνους.

 

Εσωτερικό κέλυφος

Κατασκευασμένο από ειδικά βελτιστοποιημένο EPS διαμορφωμένο πολυζωνικά για να επιτρέπει  την βέλτιστη απορρόφηση των κραδασμών.

 

Εσωτερική επένδυση

κατασκευασμένη από COOLMAX®, πλήρως αφαιρούμενη και πλενόμενη(στο χέρι, 30°C)

Βέλτιστη προσαρμογή

Μεταβλητή για αποτελεσματικό εξαερισμό

Ρυθμιζόμενη για καλοκαίρι / χειμώνα

Αντιαλλεργική

Αντιβακτηριακή

 

Σύστημα πρόσδεσης

Ακριβής ρύθμιση του μήκους του συστήματος και από τις δύο πλευρές.

Μικρομετρικό κλείσιμο

 

A.R.O.S = Anti-Roll-Off-System

 Το Anti-Roll-Off-System αναπτύχθηκε ειδικά από την Schuberth και παρέχεται ως χαρακτηριστικό ασφαλείας σε κάθε κράνος Schuberth. Διασφαλίζει ότι, εφόσον το λουράκι ασφάλισης είναι κλειστό και σωστά ρυθμισμένο:

-το κράνος δεν μπορεί να περιστραφεί στο κεφάλι από πίσω προς τα εμπρός

-ο κίνδυνος επαφής μεταξύ του εμπρός τμήματος, του κράνους, και το πηγούνι του αναβάτη ή το λαιμό  ελαχιστοποιείται λόγω της μικρής γωνίας κλίσης

-οι συνέπειες του κράνους που έρχεται σε επαφή με το στήθος, ως αποτέλεσμα ενός ατυχήματος μειώνονται.

 

Ανακλαστικά

Βελτιωμένη ορατότητα = Ενισχυμένη ασφάλεια

Ενίσχυση της παθητικής ασφάλειας

Έγκαιρη αναγνώριση από άλλους χρήστες του οδικού δικτύου

 

Ζελατίνα

Από 2 χιλ. Polycarbonate με αεροδυναμικά βοηθήματα για βελτιωμένη αεροακουστική.

"Θέση πόλης" για μέγιστο αερισμό σε χαμηλές ταχύτητες

AntiFog ready(το AntiFog συμπεριλαμβάνεται)

Εσωτερικό ζελατινάκι ηλίου

 

Μηχανισμός ζελατίνας

Αλλαγή ζελατίνας εύκολα και γρήγορα χωρίς την χρήση εργαλείων

 

Αεροδυναμική

Το E1 έχει σχεδιαστεί ειδικά για οδήγηση εντός και εκτός δρόμου, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια υπο όλες τις συνθήκες .Το ειδικά σχεδιασμένο κέλυφος, με το αφαιρούμενο γείσο, την ενσωματωμένη αεροτομή και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, εξασφαλίζει σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική πίεση(κάθετη δύναμη). Με την αφαίρεση του γείσου, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες το Ε1 δεν εμφανίζει φαινόμενο άνωσης. Επίσης προσφέρει μειωμένη αντίσταση αέρα  και βελτιστοποιημένη κατευθυντική σταθερότητα.Δεν παρουσιάζει καμία τάση ταλάντωσης και στροβιλισμού. Κορυφαία αεροδυναμική στις υψηλές ταχύτητες.

 

Αεροακουστική

Ένα ήσυχο κράνος σημαίνει ενεργητική ασφάλεια για τον μοτοσικλετιστή: αυτό επιτρέπει στον αναβάτη να επικεντρωθεί στην οδήγηση - κυρίως στις υψηλότερες ταχύτητες.Πολλές ώρες στην ακουστική αεροδυναμική σήραγγα της Schuberth έχουν εξασφαλίσει ότι το E1 είναι ένα ήσυχο κράνος. Το ολοκληρωμένο ακουστικό πακέτο σε συνδυασμό με το βελτιστοποιημένο κέλυφος δίνουν στο E1 mόνο 82dB (A) στα 100 χλμ/ώρα(μετρημένα σε γυμνή μοτοσικλέτα).

Η τοποθέτηση του wind deflector βελτιώνει την αερακουστική,και κατά συνέπεια μειώνει το επίπεδο θορύβου.

 

Αερισμός

To E1 είναι εξοπλισμένο με το βελτιωμένο σύστημα αερισμού του C3 Pro. Χάρη στο νέο σχεδιασμό η παροχή φρέσκου αέρα αυξήθηκε κατά 60%. Ο συνδυασμός πολλαπλών καναλιών στο εσωτερικό κέλυφος εξασφαλίζει την αποτελεσματικότερη διανομή του φρέσκου αέρα σε όλη την περιοχή του κεφαλιού.Εώς 9 λίτρα φρέσκου αέρα στα 100χλμ/ώρα

 

Κεντρική εισαγωγή αέρα πάνω ρυθμιζόμενη σε στάδια

Αεραγωγός στο σαγώνι με ενσωματωμένο φίλτρο σκόνης για επιλεκτική διανομή του εισερχόμενου αέρα στο κράνος.

 

Οξυγόνο-αερισμός

Σε κρύο καιρό,και με κλειστούς τους αεραγωγούς του κράνους, συνήθως κλείνουμε (με μαντήλια,κουκούλες κτλ.) και την είσοδο του αέρα στο κράνος από την ζώνη του λαιμού.Η συγκέντρωση διοξειδίου του άνθρακα(CO2) μέσα στο κράνος είναι σημαντικό κριτήριο για την πρόληψη των συμπτωμάτων κόπωσης αλλά και της αραίωσης του αέρα που αναπνέουμε.Δεν υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, όσο η συγκέντρωση CO2 παραμένει κάτω από 3.5 %.Το μέγιστο επίπεδο της συγκέντρωσης CO2 στο χώρο εργασίας είναι 0,5%.Ακόμα και όταν η ζώνη εισροής αέρα από τον λαιμό είναι κλειστή(με φουλάρια,κουκούλες κτλ.) το κράνος εγγυάται ότι η συγκέντρωση CO2 παραμένει κάτω από όριο του 0.5% και από την ταχύτητα των 30χλμ/ώρα.Σε περιπτώσεις που οι είσοδοι εισαγωγής αέρα του κράνους, είναι εντελώς κλειστοί από φουλάρια ,κουκούλες,κολάρα κτλ,η ζελατίνα πρέπει να είναι ανοιχτή(στην θέση πόλης) για λόγους ασφαλείας,για παράδειγμα στα φανάρια ή σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.

 

SRC-System™

Έτοιμο να δεχτεί το σύστημα ενδοεπικοινωνίας SRC με βέλτιστη ποιότητα λήψης, ανά πάσα στιγμή

Προεγκατεστημένη κεραία Bluetooth® για κινητά τηλέφωνα, συνδέσεις,με συστήματα πλοήγησης και ενδοεπικοινωνίας με άλλους χρήστες SRC-System™.

 

Βάρος

Μόνο 1.630 grams (+/-50g) στο μέγεθος  M για προστασία των μυών του λαιμού.

 

Προδιαγραφές

ECE-R 22.05